تغییر چهره مردانه مجلس

حجت حاجی کاظم – یادداشتی برای پیام زن – اسفند ۹۴

گروهی با انتشار کلیپی اعلام کردند که می خواهند به سوی «تغییر چهره مردانه مجلس» حرکت کنند. در یکی از کلیپ های این گروه تصاویر بانوان محترمی که رد صلاحیت شده اند را یکی یکی نشان می دهد و با آهنگ غمناکی مهر عدم تایید صلاحیت را بر تصویر آنان می کوبد. می خواستیم برنامه های آینده این گروه محترم را حدس بزنیم.

برنامه آینده جنبش تغییر چهره مردانه مجلس

با توجه به اطلاعات و اخبار ما، کمیته های نظارت شورای نگهبان و وزارت کشور بر صحت انتخابات، سعی می کنند تعداد کمتری زن از صندوق ها بیرون بیاید وگرنه خود زن ها هم که به کاندیداهای زن رای داده باشند (که البته حتما باید فقط به خاطر زن بودن رای داده باشند)، حتما خانم ها باید اولین رای ها را آورده باشند. در نتیجه اگر غیر این شد، حتما حتما تقلب شده است و باید انتخاباتی که در آن جهت ظلم به زنان در سطح وسیعی تقلب می شود، ابطال گردد. این را که بگوییم، همه زن ها که با ما هستند و شوهران برخی زن ها هم که مجبور هستند دنبال خانم بیایند، لذا می شود یک انقلاب فمنیستی راحت راه بیندازیم. اگر هم نشد و نگرفت، می آییم سراغ نقد قوانین مجلس و ویژگی های ضد زنانگی قوانین را پیدا می کنیم و در مورد آنها کلیپ می سازیم. باید حتما پیشنهاد دهیم برای نمایندگان زن در مجلس محافظ بگذارند که این مردهای زن ستیز یک وقتی بلا ملایی سرشان نیاورند.

در کنار این ها باید سراغ بقیه پست های جامعه هم برویم. برای نمونه، چرا امیرهای ارتش و سرداران سپاه همگی مرد هستند؟ فاجعه است. همین می شود که بوی جنگ به مشام می رسد وگرنه اگر خانم ها در سطح وسیعی وارد ارتش و سپاه بشوند، صلح را حاکم خواهند کرد. می گویید نه، امتحان کنید.

تغییر چهره مردانه مجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

اسکرول